پیروزی شیرین تیم والیبال/ ژاپن هم مقهور درخشش شاگردان ولاسکو شد
خبرنگار فراری

 

ورزش > والیبال  - تیم ملی والیبال ایران همچنان بی شکست به سوی المپیک لندن می تازد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا توانست ژاپن را با اقتدار از پیش رو بردارد. تیم ملی ایران در دو ست اول با نتیجه 25 بر 22 و در ست آخر هم با نتیجه 25 بر 17 از سد حریف گذشت تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه ، حسابی شادی کنند.

ایران در 5 بازی اخیر خود حتی یک ست هم نباخته و همراه با خولیو ولاسکو به سوی المپیک ، پیش می تازد. ایران در مرحله بعدی باید با سریلانکا بازی کند.



نظرات شما عزیزان:

sun
ساعت14:54---5 مهر 1390
salam webe jalebi dari,mamun ke be manam sari zanid,man shomaro link mikonam

حورا
ساعت9:19---5 مهر 1390
شما لينك شديد ،بازم به وبلاگ من سر بزنيد خوشحال ميشم

lreza
ساعت22:35---4 مهر 1390
سلام من شما رو لینک کردم شماهم منو با عنوان هنرستان جواد موفقیان لینک کن

درسا و 330
ساعت22:28---4 مهر 1390
دوست من هرچند مستقيم نيودمدي به وبلاگم نظر رو از بلاگليچ فرستادي ولي اينو وظيفه خودم ميدونستم تا بيام بهت سربزنم اميداورم موفق باشي دوست من

فاطمه
ساعت22:04---4 مهر 1390
سلام من اهل تهرونم یه بنده خدایی به من گفت باید برم خیابون ولیعصر جام جم وبعد تو ساختمون صداوسیما عضو بشم{عضو باشگاه خبرنگاران جوان}

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.